........................................

Nikto nemá právo súdiť ťa, pretože nikto nemá naozaj tušenie, čím si si prešiel/prešla. Možno počuli o tvojich príbehoch, ale nikto čo i len raz nikdy nepocítil to, čo cítiš ty vo svojom srdci. SEE THE TRUE!

pondelok, októbra 17, 2011

what i think about facebook

Dobrý deň. Tak..prichádzam slávnostne obklopená ružami a cviklou k téme FaceBook. Moje názory sa takmer vždy priebehom času menia. Najprv som bola zarytá nenávistníčka FaceBooku, myslela som si, že je to absolútne trápna sociálna sieť.

Potom som sa tam prihlásila a nechodila som tam moc často. Ďalej som mala obdobie, že som stále vysela na FB, potom som si dávala PC odvykačku. A teraz? Čučím tam každý deň, ale nie príliš dlho. Iba, žeby tam boli prihlásené určité osoby, alebo aspoň jedna z nich. :)

FaceBook je taktiež dooosť nebezpečný, musím povedať. Od istej udalosti si dávam pozor na to, čo komu napíšem, pretože sa mi stala taká príhoda- napísala som jednému chalanovi takú dosť čudnú správu- bola som nasratá, a riadne. A on tú správu prekopíroval, pozmenil, vytrhol z kontextu tie najpodstatnejšie slová a uverejnil do statusu. A potom som samozrejme bola ja za najväčšiu sviňu.

Ako vždy. Mám ešte sto miliónov ďalších "príhod", čo sa mi na FB stali, ale tie tu radšej vypisovať nebudem. Všetko z môjho súkromia vedieť nemusíte ;) Tak, a ja sa s vami týmto lúčim.

P.S.: Pointa článku? -Nehľadajte ju, nemáte šancu.

P.P.S. Wikipedia: I know everything!
Google: I have everything!
FaceBook: I know everybody!
Internet: Without me you are nothing!
Electricity: Keep talking bitches.. :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára