........................................

Nikto nemá právo súdiť ťa, pretože nikto nemá naozaj tušenie, čím si si prešiel/prešla. Možno počuli o tvojich príbehoch, ale nikto čo i len raz nikdy nepocítil to, čo cítiš ty vo svojom srdci. SEE THE TRUE!

pondelok, októbra 17, 2011

my drawings... OMG!

Mám tu nejaké "kresby", čo som kreslila za dobu, keď som bola chorá. nie je to nič moc a kvalita fotiek je naozaj otrasná.. ale nemám čo robiť!! :D Nie, nemyslím si, že viem nejak nádherne kresliť, ale zase najhoršia nie som... nie som ani dobrá, ale myslím, že ani zlá. :)

1. fotka.. táto smrťka je úplne najhoršia zo všetkých- o ničom, a nakreslila som to celé za pol hodinku..
2. je to také.. citové a celkom sa mi to páči.
3. na tom som makala asi najdlhšie. Má ďaleko oči a malý nos a symbolizuje to nedokonalosť ľudskej rasy, a predsa krásu človeka samotného.
4. oko.. učila som sa pekne kresliť oči a toto som spatlala..

P.S.: pecka citát :D Múdri doľava a pekní doprava. A ja sa mám čo, roztrhnúť? :D :DDD 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára