........................................

Nikto nemá právo súdiť ťa, pretože nikto nemá naozaj tušenie, čím si si prešiel/prešla. Možno počuli o tvojich príbehoch, ale nikto čo i len raz nikdy nepocítil to, čo cítiš ty vo svojom srdci. SEE THE TRUE!

nedeľa, októbra 16, 2011

endless happy !!!

Neviem čo sa stalo- nič v podstate, ale som šťastná. Bola som vonku a stále sme sa smiali. Stále. A potom, keď som sa teraz kúpala, spievala som na celú ulicu So What od P!nk a Just the way You Are od Bruna Marsa. A bola som nesmierne šťastná! Skrátka celá happy.

A teraz, keď si spomeniem, že zajtra sa mám vrátiť do školy, príde mi zle od žalúdka. Nie z toho, že by píšeme nejaké písomky. Skrátka z posledného obdobia, čo sa v škole dialo, sa mi vždy stiahne žalúdok pri spomienke na celú školu. Zase sa mi premietnu všetky hádky a urážky.

A ja v takom prostredí žiť 6 hodín denne NECHCEM!!! Keď si spomeniem na celú moju triedu, príde mi celá smradĺavá, zaplńená cigaretovým dymom a celá mokrá od alkoholu. V rohu sračky a páriky, v strede hádky a pokrajoch nezainteresovaný diváci. Aj takto by sa dala opísať moja trieda.

A v skutočnosti? Je to najčistejšia trieda na chodbe, najlepší prospech, najviac žiakov. Ale ten kolektív a láska v našej triede sa kľudne dá prirovnať k predošlému odstavcu. Všetci do bodky sme tam hádavý a neprispôsobívý. Ale niekedy má aj svetlé chvíle.


Skrátka, nechcem sa tam už vrátiť. NECHCEM. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára