........................................

Nikto nemá právo súdiť ťa, pretože nikto nemá naozaj tušenie, čím si si prešiel/prešla. Možno počuli o tvojich príbehoch, ale nikto čo i len raz nikdy nepocítil to, čo cítiš ty vo svojom srdci. SEE THE TRUE!

utorok, októbra 18, 2011

i´m again confused

Som zase totálne pomätená! Nič neviem. Ach. Do mojich trinástich narodenín zostáva len pár dní.. ale od začiatku októbra ma v bruchu ťaží pocit, že sa ich nedožijem. Neviem prečo, ale som nešťastná a happy. Zároveň.

Happy som úplne celý deň, hlavne dneska ráno, keď som išla do Prievidze. Sme v našom novom aute (zvonka je to obyčajná strieborná AUDI, ktorá sa mi vôbec nepáči, ale zvnútra je to kožený vymakaný diabol!) s ocinom počúvali na totálne plné pecky našu naj pieseň a ja som spievala a kričala..

Potom som prišla na neminu do školy a čakalo ma príjemné prekvapenie- jahodovo vanilkové lízatko Chupa Chups! :D Mňam. A teraz? Nie som že doslova nešťastná.. iba mám strach, nervy a duševnú nespokojnosť. Čiže áno, dá sa to nazvať čiastočným .. nie šťastím :D Skrátka sa necítim dobre vo vlastnej koži.

A ten môj obľúbený citát čo som našla na FB v trošku inej verzíí: Nikto nemá právo ťa súdiť, že máš neviem aké problémy, pretože necíti to, čo Ty.Úplne ma to vystihuje- :)

A mám pocit, že sa vrátim na svoj domovček- blog.cz pretože ja mám radšej trošku namakanejšie vzhľady. Táto biela na mňa skrátka čuč nesedí. :D A je to príliš komplikované na to, aby som sa pokúšala sfarebniť to tu. Takže tak vám poviem.. určite sem dám odkaz na môj blog, ak si ho teda založím.. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára