........................................

Nikto nemá právo súdiť ťa, pretože nikto nemá naozaj tušenie, čím si si prešiel/prešla. Možno počuli o tvojich príbehoch, ale nikto čo i len raz nikdy nepocítil to, čo cítiš ty vo svojom srdci. SEE THE TRUE!

utorok, októbra 18, 2011

every day and every night

PARTY. Let´s go on the party ROCK.. rock´n´roll is not dead- forever!!! Nesymbolizuje to, že milujem rock alebo rock´n´roll, ale strašne sa mi páči paroháč a to, ako sa to všetko píše. :D Ale z rocku sa mi páči jedine P!nk. A to SO WHAT. Je úplna.. PECKA. :D

Dnešná téma bude párty. Všetky, akého koľvek druhu. Bavia ma. Mala som s kamoškami koncom leta menšiu.. oslavu? :D Neviem, ako to nazvať, ale boli sme u nás samé doma.. mali sme na reproduktoroch úplne mega silno pustené pesničky a spievali sme.. a jedli čokoládu. Skrátka úplne pecka nálada.

Priala by som si urobiť úplne super oslavu. Hudba.. budem mať voľný dom (samozrejme, rodičia sa musia min. do 18:00 zdekovať preč z domu :D) a napálim DVD- pesničky aj s videami. Máme velikánsku telku a domáce kino- dám to do DVD prehrávača a bude to znieť zo všetkých strán a na TV bude aj lyrics. Myslím, že to bude prča.

Podľa mňa je dosť zvláštne, keď sa dá baba dole na nejakom večierku. Fajn, môže si vypiť do dobrej nálady, ale od tiaľ po tiaľ. Je to zatiaľ iba môj skoro trinásť ročný názor, takže sa stopercentne ďalej zmení. Ale zatiaľ to tak skrátka je.

1 komentár:

  1. Veľmi pekne ti ďakujem, že si sa mi ozvala, hneď si ťa pridám medzi obľúbených:)

    DAINN

    OdpovedaťOdstrániť