........................................

Nikto nemá právo súdiť ťa, pretože nikto nemá naozaj tušenie, čím si si prešiel/prešla. Možno počuli o tvojich príbehoch, ale nikto čo i len raz nikdy nepocítil to, čo cítiš ty vo svojom srdci. SEE THE TRUE!

sobota, októbra 15, 2011

so.. let´s go far.

HM. Neviem, čo si mám myslieť. Neviem, čo mne samej vyhovuje. Blogspot? Žeby niečo pre mňa? Neviem, čo chcem, neviem, čo cítim, neviem, komu mám veriť a komu nie. Ale.. potrebujem oporu aspoň niekde. NIEKDE. Keď už nie pri NIEKOM, tak aspoň NIEKDE.

A v tomto prípade by to mal byť blog. Blogspot? Ide mi o dôležitú vec- potrebujem stálu oporu a moje miesto. Ale ja ho neviem stále nájsť.. stále nie. Takže tu nič nie je isté. Som zmätená a unavená.. dnes som bola v Nitre celý deň- Mlyny. Ale stoja za hovno. Ako aj Laugarico. Najlepší je predsa Avion.. myslím.

A čo som si kúpila? ÚPLNE pecka veci. Totiž- boli to nadorkové nákupy. <3 Kúpila som si dvoje nohavice (rifle som si nemohla nikde zohnať- chcela som svetlé a dotrhané, alebo aspoň nejaké zaujímavé, ale nikde nič. Mám dlhé nohy a úzky pás- čiže prúser. Keď už mi boli dobré na dĺžku, tak by sa tam zmestili aspoň tri krát moje ja.)- jedny čierno biele a druhé modré. Akurát sú. PERFEKTNÉ. Ďalej tri tričká s dlhým rukávom, topánky na plnom opätku- ale iba malilinkom, dvojcentimetrovom- a aj na tom som sa skoro zrúbala a skoro som zhodila všetky police v Diechmanne..:D Šikulka.

Ďalej čierny svetrík, jedny zimné turistické dopánky, prívesok- gorále vlastne a čiernu bundu. Som pyšná na svoje oblečenie.. :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára